hell-girl

hell-girl

hell-girl

hell-girl

روانشناسی مدرن چیست؟

مفهوم روانشناسی مدرن

روانشناسی علمی به روز است که مدم در حال بهینه شدن در تمامی ابعاد میباشد. روانشناسی را میتوان علمی دانست که بشر به آن افتخار زیادی میکند چرا که برای آن بسیار تلاش کرده و در تمام دوران بسیار مورد نقد و ضربه های دیگران قرار گرفته است.

روانشناسی مدرن به علمی اطلاق میشود که پس از طی کردن مسیری دشوار به بلوغ کامل رسیده است و تنها بر روی ابعاد زندگی مدرن و پرشتاب ما تمرکز دارد.

روانشناسی مدرن موضوعاتی همچون، زندگی با شبکه های اجتماعی، انواع سبک های جدید ازدواج، افسردگی ها نوین و بسیاری دیگر از موضوعات را دنبال میکند و به این سبب کلمه روانشناسی مدرن بر روی آن گذاشته شده است.

یکی از ویژگی های مثبت روانشناسی مدرن نزدیکی بیشتر با مردم است، مردم عادی و غیر متخصص میتوانند با این رویکرد روانشناسی ارتباط برقرار کنند و همین سبب میشود که روان شناسی دیگری علمی ناشناخته و مختص افراد متخصص غیر عادی نباشد.

بلکه در کتاب ها، نمایشنامه ها و حتی برنامه های تلویزیونی و رادیویی حرف های بسیاری زیادی از روانشناسی مدرن زده میشود که همین نشان دهنده میزان نفوذ و پذیر آن در میان مردم میباشد.

ارگاسم خوب تضمین کننده سلامت روح

امروز میخوام در مورد یکی از اصول روابط جنسی میان زن و مرد براتون صحبت کنم و اون ارگاسم هست.

میدونید که رابطه جنسی برای نه تنها انسان ها بلکه برای موجودات دیگه هم خواستنی و لذت بخش هست و تاثیرات بسیار زیادی بر روح و روان آنها میزاره بههمین خاطر باید دقت زیادی در اون بشه.

ارگاسم چیست؟

اما پیش از هر چیز شاید این سوال در ذهن شما بیاد که اصلا ارگاسم چیست ؟ 

ارگاسم به حالتی گفته میشه که جسم انسان از لحاظ جنسی به آزاد سازی و اوج درجه لذت میرسه که برای آقایان به یک شکل اما برای خانم ها به انواع گوناگون میباشد. ارگاسم هدف اصلی آقایان از برقراری رابطه جنسی  هست یعنی اگر در رابطه ای ارگاسم نشن اون رابطه ای موفق نبوده اما برای خانم های محترم اینطور نیست.

حالا ارگاسم فواید بسیار زیادی داره که اگر به صورت مداوم انجام بشه بسیار تاثیر گذار هست و میشه اثرات اونو دید.

در خانم ها اثرات و فواید ارگاسم بیشتر به چشم میخوره چرا که ارگاسم در اونها سخت تر رخ میده. برای نمونه ارگاسم در دوران بارداری یکی از اون چیزهایی هست که هر زوجی ازش خبر نداره اما برای خانم و البته بچه خیلی خوبه و میتونه تو ادامه مسیر بارداری کمکشون کنه.

آقایان عزیز باید دقت کنند که رابطه جنسی فقط ارضا شدن اونا نیست و باید به فکر خانم ها هم باشند که همین میتونه میل زنان به روابط زناشویی و بیشتر کنه.

در حالت های خاص تر مثل رابطه جنسی مقعدی هم میتونه ارگاسم به وجود بیاد چون بسیاری از خانم ها به این نوع روابط علاقه دارند و با دقت و ممارست همسرشان در رابطه جنسی مقعد هم میتوانند به ارگاسم خوب برسند.

به یاد داشته باشید این نوع توصیه شده رابطه نیست اما بسیاری از مردم به این کار دست میزنند که باید از خطرات اون هم آگاه باشند

همراه باشید